Висновок: за критерієм Севіджа вибираємо стратегію №3 яка відповідає мінімізації максимального жалю за тим, що не обрано тієї чи іншої стратегії.
Методом Гурвіца:
Max =0.6∙19+0.4∙ (-6) =9
Max =0.6∙33+0.4∙ (-9) =16.2
Max =0.6∙23+0.4∙ (-3) =12.6
Max =0.6∙24+0.4∙ (-10) =10.4
Висновок: за критерієм Гурвіца обираємо стратегію №2 тому що вона відповідає максимальному доходу .
2. Розв’язом матричних ігор графічним методом.
А
|
В |
|
-4 |
5 |
|
2 |
-7 |
|
5 |
-2 |
|
-1 |
4 |
Страт. А |
Програші, які очікуються гравцем В |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
1. Перевірити на сідлову точку:
Сідлова точка відсутня, шукаємо розв’язок при змішаних стратегіях. Оскільки у гравця В лише дві стратегії, то починаємо з гравця В.
Зміна стратегії гравцем В: (), =1-