Текстовий редактор, Кав’ярня, Графік, Діаграма, МП-3 плеєр, Погода на С++ Builder
21

2.3. Програма «Графік»

 

 

Створимо новий проект та дамо йому назву «Grafik». Визначимо назву (Caption) форми як «Графік зміни курсу долара».

Як вже зазначалось в теоретичній частині, основну роботу по виводу графіки на поверхні форми виконуватиме функція обробки події OnPaint.

Але попередньо створимо глобальні змінні які міститимуть данні про курс долара та назву графіку.

// масив даних про курс долара

float data[] = {6.54, 6.88, 6.7, 7.0, 7.14, 7.40, 7.35, 7.0, 7.25, 7.55, 8.0, 8.2, 8.1};

// змінна - назва графіку

AnsiString nazva = "Графік зміни курсу долара";

Для початку визначимо допоміжні змінні, які нам знадобляться в подальшому:

  int n;          // загальна кількість точок

        int x, y;       // координати точки

        int dx;         // крок по осі X

        int x0,y0;      // координати початкової точки

                        // побудови графіка

Далі відобразимо заголовок графіку:

  // відобразимо заголовок

        // з використанням функції TextOutA

        Canvas->Font->Name = "Times New Roman"; // задаємо шрифт

        Canvas->Font->Size = 12;  // розмір шрифту

        // вираховуємо початкову координату в якій

        // слід виводити назву, враховуючи