|
26 |
|
|
29 |
|
|
15 |
15 |
|
22 |
|
|
max |
min |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
4 |
21 |
26 |
5 |
|
15 |
2 |
18 |
29 |
0 |
|
2 |
0 |
4 |
0 |
15 |
|
0 |
17 |
0 |
22 |
12 |
Висновок: за критерієм Севіджа вибираємо стратегію №3, яка відповідає мінімізації максимального жалю за тим, що не обрано тієї чи іншої стратегії.
Методом Гурвіца:
Max =0.2∙7+0.8∙ (-6) =-3.4
Max =0.2∙12+0.8∙ (-9) =-4.8
Max =0.2∙20+0.8∙ (-3) =1.6
Max =0.2∙21+0.8∙ (-9) =-3
Висновок: за критерієм Гурвіца обираємо стратегію №3, тому що вона відповідає максимальному доходу .
2. Розв’язок матричних ігор графічним методом.
А
|
В |
|
3 |
-1 |
|
-3 |
4 |
|
-5 |
2 |
|
2 |
-3 |
Страт. А |
Програші, які очікуються гравцем В |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
1. Перевірити на сідлову точку:
Сідлова точка відсутня, шукаємо розв’язок при змішаних стратегіях. Оскільки у гравця В лише дві стратегії, то починаємо з гравця В.
Зміна стратегії гравцем В: (), =1-