|
max |
min |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
10 |
12 |
29 |
0 |
|
12 |
5 |
5 |
14 |
17 |
|
14 |
13 |
0 |
0 |
22 |
|
8 |
0 |
4 |
20 |
29 |
Висновок: за критерієм Севіджа вибираємо стратегію №2, яка відповідає мінімізації максимального жалю за тим, що не обрано тієї чи іншої стратегії.
Методом Гурвіца:
Max =0.3∙19+0.7∙ (-6) =1.5
Max =0.3∙15+0.7∙ 2 =5.9
Max =0.3∙23+0.7∙ (-3) =4.8
Max =0.3∙20+0.7∙ (-10) =-1
Висновок: за критерієм Гурвіца обираємо стратегію №2, тому що вона максимальному доходу .
2. Розв’язом матричних ігор графічним методом.
А
|
В |
|
-3 |
4 |
|
2 |
-1 |
|
3 |
-3 |
|
-1 |
3 |
Страт. А |
Програші, які очікуються гравцем В |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
1. Перевірити на сідлову точку:
Сідлова точка відсутня, шукаємо розв’язок при змішаних стратегіях. Оскільки у гравця В лише дві стратегії, то починаємо з гравця В.
Зміна стратегії гравцем В: (), =1-