5.1.3). В випадаючому списку потрібно обрати «Графика» і натиснути кнопку ОК.
Мал. 5.1.3. Преобразування в символ
Крок 5. Переміщуємо всі підготовлені елементи анімації по потрібним шарам. І перетворюємо їх в символи.
Крок 6. Перша сцена анімації буде мати в собі два шари, логотип МВПУ Звязку та монітор в якості фону, тому на шарі «Монітор» потрібно поставити атрибут «Заблокировать или разблокировать» щоб він був нерухомий відносно інших об’єктів (Мал.5.1.4).
Мал. 5.1.4. Блокування шару Монітор
Крок 7. В данній сцені буде продемонстровано ефект анімації зі збільшення об’єкта. Для початку обираємо перший ключовий кадр ЛКМ і за допомогою інструмента «Свободное преобразование» із зажатою клавішою Shift зменшуємо його до малого розміру (Мал.5.1.5).