Встановимо властивості для компоненту TrackBar згідно таблиці:
Властивість |
Значення |
Orientation |
vrVertical |
Мах |
0 |
Min |
-65535 |
ThumbLength |
10 |
TickMarks |
tmBoth |
Frequency |
8192 |
ShowHint |
true |
Hint |
Гучність |
Приступимо безпосередньо до написання програмного коду на мові програмування C++. Для початку підключимо заголовочні файли:
#include "mmsystem.hpp"
#include "FileCtrl.hpp"
Далі визначимо глобальні змінні які нам знадобляться:
AnsiString SoundPath; // шлях до mp3-файлів
int min, sec; // час композиції (хвилини, секунди)
int mode = 0; // 0 - режим "Стоп" 1 - режим "Грати"
TMediaPlayer *MediaPlayer1;
В конструкторі форми створимо екземпляр об’єкту MediaPlayer та загрузимо для кнопок зображення із файлів:
MediaPlayer1 = new TMediaPlayer(Form1->Handle);
SpeedButton1->Glyph->LoadFromFile("eject.bmp");
SpeedButton2->Glyph->LoadFromFile("priv.bmp");
SpeedButton3->Glyph->LoadFromFile("play.bmp");
SpeedButton4->Glyph->LoadFromFile("next.bmp");
Реалізуємо обробник події при натисканні кнопки «Каталог…»:
void __fastcall TForm1::Eject(TObject *Sender)