Сучасна клубна електронна танцювальна музика: основні проблеми розвитку жанру та технічні аспекти аранжування
5

Об`єкт дослідження – світова електронна музична індустрія.

Предмет дослідження – сучасна клубна електронна танцювальна музика, технічні аспекти створення електронного аранжування та основні проблеми розвитку музичного напряму кінця XX – початку XXI століть.

Відповідно до предмету й мети були сформульовані такі завдання дослідження:

           проаналізувати стан сучасної світової електронної музичної індустрії;

           провести історичний огляд розвитку електронної музики в ХХ столітті та визначити основні актуальні проблеми сьогодення, що виникли в результаті технологічного прогресу та процесу глобалізації;

           виявити основні проблеми розвитку електронного клубного музичного напряму кінця XX – початку XXI століть;

           дати визначення поняття «лейбл», проаналізувати функції лейблів в сучасній музичній індустрії;

           охарактеризувати діяльність сучасного електронного музиканта (ді-джея та саунд-продюсера) та оцінити його вплив на новітній світовий соціокультурний простір;

                     провести огляд технічних аспектів створення електронного аранжування та визначити їх особливості.

Теоретична база. Теоретико-методологічним підґрунтям дослідження є наукові праці з філософії, теорії мистецтва, естетики, музикознавства, психології мистецтва. Зокрема, ключовими ідеями для дослідження слугували:

 Естетико-філософське обґрунтування значення музичного мистецтва в системі мистецтв і соціальних функцій музики (Б. Асаф’єв , Н. Бердяєв, Є. Герцман, М. Каган, А. Сохор та ін.);

 Розуміння музичного стилю, як системи музичного мислення, ідейно-художніх концепцій, образів і засобів їх втілення, що виникає на певному соціально-історичному ґрунті і пов