ЗМІСТ
ВСТУП....................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
СУЧАСНОЇ КЛУБНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ МУЗИКИ....9
1.1. Історичний аспект розвитку електронної танцювальної музики
кінця XX – початку XXI століть...............................9
1.2. Загальний огляд актуальних жанрів електронної музики...........15
1.3. Проблеми професійної підготовки композиторів
електронної танцювальної музики.............................19
1.4. Поняття «лейбл» в контексті дослідження сучасної
електронної музики.......................................22
РОЗДІЛ 2. сучаснА КЛУБНА електроннА танцювальнА
музикА В КОНТЕКСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ:
Проблеми і суперечності......................................28
2.1. Проблеми безконтрольного поширення контенту в мережі Інтернет..28
2.2. «Селф-промоушен» музиканта в Інтернет-просторі..............33
2.3. Діяльність електронного музиканта та його вплив на
сучасний світовий соціокультурний простір (поняття DJ та Producer)....37
2.4. Концепція творчого розвитку електронного музичного продюсера...41
РОЗДІЛ 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ АРАНЖУВАННЯ В СУЧАСНІЙ
КЛУБНІЙ ЕЛЕКТРОННІЙ ТАНЦЮВАЛЬНІЙ МУЗИЦІ.............44
3.1. Особливості сучасного комп’ютерного аранжування.............44
3.2. Матеріально-технічна база для створення електронної музики......64
3.3. Музичне комп’ютерне програмне забезпечення.................79
3.4. Особливості роботи зі звуком в електронній музиці
кінця XX – початку XXI століть..............................110
Висновки................................................115
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..........................117
ДОДАТКИ...............................................126